تکنولوژی نرم‌افزاری بورس اوراق بهادار
چارت قیمتی سهام، طلا، آتی، نقدی، شاخصها
توسط متاتریدر با نام پایلوت رسا
صفحه اصلی

مقاله ها

گزارش سمینار
 
سمینار  تحلیل بازار و کاهش ریسک و کاربرد اصول اخلاقی در اقتصاد با همکاری گروهی
 
-     شركت راهبر سرمايه آسيا (رسا)
-     اداره ی کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران
-     موسسه کنشگران توسعه پارس
 
در روز چهارشنبه مورخه 14 مهر ماه 1395 در محل فرهنگسرای ابن سینا واقع در خیابان ایران زمین –شهرک غرب برگزار گردید. سمینار یاد شده از حدود ساعت 17:15 با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و آقای کریمی مدیر عامل محترم موسسه کنشگران توسعه پارس ضمن بیان شرایط موسسسه خیریه یاد شده و اعلام فعالیتهای انجام پذیرفته از حضور مدعووین تشکر و تمجید فرمودند سپس همایش با سخنرانی جناب دکتر شهریور مدیریت اداره کلا امور فرهنگی در مورد مسایل روز و رهنمودهایی در باره نیکوکاری و درک بهتر شرایط محیطی کشورمان ادامه یافت سپس سرکار خانم موقری مدیریت روابط اجتماعی موسسه کنشگران با بیان نحوه اجرا و چشم اندازهای موسسه به ایراد سخنرانی پرداختند .
در ادامه سرکار خانم فراهانی مدیریت  روابط عمومی رسا  توضیحاتی راجع به محصولات و توانایی های این شرکت بیان فرمودند در سخنان ایشان اشاره به محصولات  رسا همچون نرم افزار متاکوتریدر چهار جهت ارایه شاخصهای بورس سهام ، کالا، سکه آتی و قیمت جفت ارزها به ریال و سایر شاخصهای جهانی شد و توضیحاتی راجع به دوره های آموزشی شامل تحلیل فنی و تحلیل بنیادی عنوان گردیدند. لازم به توضیح است نرم افزار رسا (پایلوت رسا) بسیار مورد توجه جمعیت سرمایه گذار، تحلیل گران و مشاوران بازار سرمایه کشور عزیزمان ایران واقع شده است.
در ادامه جناب آقای مهندس جعفری مدیریت شرکت رسا به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن بیان نقطه نظرات خود در مورد تعهد پذیری و مسئولیت اجتماعی به تحلیل بازارهای نفت، طلا و شاخصهای عمده تجاری ایران همچون شاخص کل و بررسی و تحلیل وضعیت املاک و مستقلات پرداختند و در پایان ضمن دکلمه یکی از دانش آموزان تحت حمایت و سرپرستی موسسه کنشگران مجددا از حضور مدعووین گرامی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پس از پایان سخنرانی ها از حضار پذیرایی  مختصری در محل بازارچه خیریه واقع در محل فرهنگسرا صورت پذیرفت .همچنین خیرین حاضر ضمن خرید توپهای تولیدی دانش آموزان با قیمتهای مورد علاقه خویش از بازارچه حاضر نیز خریدهای درخوری انجام دادند.
در انتها از باب تقدیر و تشکر لوح تقدیری به هر یک از مدعوین با امضای هر سه سازمان حاضر تقدیم گردید.

**تصاویر از حضور خیرین و علاقمندان به کمک به امور آموزشی کودکان بدسرپرست و یا بی سرپرست.
* بنا بر درخواست جمعی از دوستان و شرکت کنندگان گرامی تصاویر چرخه و تعادل در زندگی نیز در انتهای گزارش بصورت تصویری درج شده است.
 
koneshgaran 2016 10 06 17 12 42 koneshgaran 2016 10 06 17 13 58
koneshgaran 2016 10 06 17 09 48 koneshgaran 2016 10 06 17 10 34
koneshgaran 2016 10 06 17 09 20
koneshgaran 2016 10 06 17 08 32
life circle2 life circle1
کاربران گرامی

شرکت رسا کارگزاری نمی‌باشد و هیچگونه فعالیتی در خرید و فروش سهام و یا تحلیل و معاملات سهام ندارد
شرکت رسا تنها ارائه دهنده چارت سهام در نرم‌افزار متاتریدر می‌باشد که ارائه چارتهای سهام کاملا رایگان و بدون اخذ هزینه می‌باشد
پایلوت طلایی رسا که شامل هزینه می‌باشد، شامل چارتهای اضافه‌تر مانند نمادهای بورس کالا و ... می‌باشد.